גומיות מתיחה – הדרך לשמור על כושר בכל מקום

גומיות מתיחה

במבט ראשון, גומיות מתיחה נראות כאילו הן מיועדות למתאמן הממוצע, למי שמחלים מפציעה או למתאמן החדש, ואכן ייתכן כי אביזר זה נראה כאביזר פשוט למדי, כזה שלא יכול להוסיף לכם כוח ושרירים או להגביר את הביצועים הספורטיביים שלכם אבל לפני שאתם מחליטים לוותר עליו, נסו להוסיף לאימון הקבוע שלכם מספר תרגילים משולבים יחד איתו ובמהרה שתגלו שמדובר בפריט הנכון שיאפשר לכם להגביר את הניידות ולהפעיל טוב יותר כמה שרירים רדומים.

למעשה, גומיות מתיחה (התנגדות) הן אחד מאביזרי הכושר הניידים הטובים ביותר שיעזרו לכם להישאר חזקים ולשמור על כושר באופן קבוע ולאורך זמן – מה עוד כדאי שתדעו על גומיית הפלא? ריכזנו עבורכם את כל הנקודות החשובות כאן:

    1. להתאמן בכל מקום – את גומיית ההתנגדות אתם יכולים לקחת אתכם לכל מקום. משקלה קל וניתן לאחסן אותה בקלות בתרמיל, בתיק או במזוודה. לא משנה לאן אתם הולכים, תמיד יהיה לכם "מכון כושר" נייד בהישג יד.
    2. להתאמן היטב בכל עת – אימון בעזרת גומיית מתיחה/התנגדות הוא תכליתי מאוד, מה שאומר שתוכלו להתאמן בכל שלב ביום. אתם מתעוררים וזקוקים לזריקת מרץ כדי להתחיל את היום? אתם רוצים לסלק את העייפות בעבודה לאחר שסיימת את ארוחת הצהריים? או רוצים להטעין מחדש את האנרגיות בגוף, לקראת בילוי לילי סוער? לכו על זה! בעזרת חדר כושר ביתי תוכלו לבצע בכל שעה ביום, מגוון אימונים שמתאימים לצרכים שלכם.
    3. אימוני כוח רב-תכליתיים – אתם יכולים לבצע יותר מ-50 תרגילים באמצעות גומיית ההתנגדות ולאמן כמעט כל שריר בגוף שלכם. על ידי צמצום מקום האחיזה שלכם בגומייה, תוכלו להגביר את ההתנגדות של הגומייה האלסטית, וכך, לשלוט ברמת הקושי של התרגיל.  תכונה זו יוצרת אינספור אפשרויות לאימון הגוף ולהתאמת רמת האימון לרמת ההתקדמות שלכם. 

 

  • מתיחה דינמית באמצעות גומיית התנגדות – מחקרים מראים שתעשיית הכושר עוברת היום מהפך, והמתיחות הופכות לאימון החדש! לאחר אימון החובה שלכם הכולל תרגילי מתיחות שונים, תוכלו להיעזר בגומיית ההתנגדות ולבצע כמה מתיחות סטטיות ודינמיות להשלמת שיגרת האימון שלכם. זכרו שתמיד חשוב להתמתח לאחר האימון, כדי להגדיל את הגמישות ואת טווח התנועה ולשפר את היציבה ואת הביצועים הספורטיביים שלכם.
  • הקלה על המפרקים – בניגוד להרמת משקולות, גומיית ההתנגדות לא תלויה בכוח המשיכה ולכן היא מפחיתה את הלחץ על המפרקים. המשמעות היא שתרגול בגומייה ימנע פגיעה במפרקים שלכם בטווח הארוך. בגלל הביצוע הגמיש והמשתנה של התנועות שלכם במהלך האימון עם הגומייה, התרגילים לא חוזרים על עצמם וגם לא מכבידים על המפרקים שלכם.
  • תרגילים בהתאמה אישית – לא משנה אם אתם משחקים כדורגל, כדורעף או כדורסל, תמיד תוכלו להתאים את התרגילים בגומיית ההתנגדות לצרכים בתחומי הספורט הספציפי שלכם. בגלל הרבגוניות של אימוני הגומייה תוכלו לתרגל את כל היבטי הכושר שלכם, תוך התמקדות בחלקי הגוף השונים, כולל מהירות, סיבולת, כוח, גמישות, קואורדינציה ואיזון.

 

הערה חשובה: יש להיוועץ עם רופא ו/או מומחה בתחומכם.

ייעוץ חינם, תוכן, חדשות
לשיחת ייעוץ

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים בזמן הקרוב

דרך הכושר

פוסטים נוספים